Nadat de website een tijd online was, kwam Guus met de vraag of wij ervoor konden zorgen dat er meer bezoekers naar zijn website zouden komen. Voor ons geen probleem, daar hebben we de perfect strategie voor. We zijn gelijk van start gegaan met het uitvoeren van ons SEO-traject, we begonnen met het aanmaken van landingspagina’s op basis van zoekwoorden uit ons vooraf gemaakte zoekwoordenonderzoek. Hierna zijn we middels het toepassen van een goede content en linkbuilding strategie, de autoriteit gaan verhogen van het domein waarna de posities binnen Google al snel verbetering lieten zien. Inmiddels draait het bedrijf op volle toeren en optimaliseren we ieder jaar de posities om het maximale eruit te halen.
Eind 2018 hebben we een custom plugin geschreven voor de website, om zowel de particuliere als zakelijke bezoeker zo goed mogelijk te bedienen. Zo krijg je vooraf de vraag of je als particulier of zakelijke bezoeker de website bekijkt, daarmee worden alle prijzen voor zakelijke klanten als exclusief weergeven en andersom. Dit voorkomt verwarring bij het reserveren en de klant weet altijd waar hij of zij aan toe is.
Wij bedanken Guus en het team van autoverhuur de Mulder voor de prettige samenwerking en het gestelde vertrouwen in ons.